Har tidligere seilt til blant annet Grønland og Jan Mayen. Neste tur opp til isen går etter planen i 2015.
Søker etter noen som har eventyrlysten i behold og som kan se for seg kortere og lengre ekspedisjoner i årene som kommer. Er ingen forutsetning at du kan seile men fordel om man ikke er helt ukjent med frisk luft. Målsetningen er eventyr, og aktiviteter som kan ventes er sjøsyke, enda mer sjøsyke, henge ut med isbjørner, svømming med hval og diverse storslagne opplevelser.
Båt og kaptein har normalt sett tilholdssted i Stavanger. Blir en rekke treningsturer før 2015. Den første blir nå i Påsken med Stadt som trivselsdestinasjon.
www.barbaadventures.no for å få et lite inntrykk av hva det går i.
Send gjerne en melding med et par setning om deg selv hvis det er av interesse, så kan vi ta det videre derfra. Eventyret venter :)
Andreas
Merker:
Hei :-)
Er skuta full?
Mvh. Henrik
Hei sann, disse ekspedisjonene dine ser veldig bra ut! Meget interisert i å høre mer om dette og forhåpentlig vis kunne stille som med seiler. Send meg en mail adresse så kan jeg gi deg litt mer info om meg selv og hva jeg kan tilføre et team hvis du er intriset. :)
kavset(a)gmail.com
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2024 Opprettet av Sorgenfri. Drives av