Pantarei trenger mannskap i begynnelsen av april 2016. En eller to. Jeg ligger I Martineque og skal seile til BVI. Via Dominica, Antiqa osv. Og tilbake til Grenada Båten er en 42 fot Hallberg Rassy Meget godt utstyrt for langtur. Mannskapet deler på mat og drikke. Og marinautgifter. Diesel og vedlikeholdsutgifter betales av eier. Mannskap kan være ombord i 2 måneder.
Merker:
Mangler du fremdeles mannskap? Kjenner eventyrlysten presse på:) Er uten erfaring men lærevillig.
Hei, jeg har allerede mannskap fra august .Beklager. Jeg har vært inn og redigert profilen. Mvh Magne
Hei Marius. Det er mulig du kan seile med Pantarei i januar. Jeg kan ikke svare deg eksakt nå. Så dersom du finner en annen båt i mellomtiden så slå til. Mvh Magne
Hei, Trenger du fremdeles mannskap i januar? har ikke mye seilerfaring men lærer fort og er lærevillig!:)
Mvh Erik Nyvoll
Hei!
Vi er to karer som for tiden befinner oss på Isla Margarita, Venezuela. Vi vurderer sterkt og booke om hjemreisen, som er i slutten av januar, og prøve å få seilt noen uker før vi vender hjem.
Vi har noe seilerfaring fra tidligere turer i Caribien. Ingen proffer, men drar vekten vår. Snille og greie og med godt humør.
Hvor befinner du deg i verden, og har du fortsatt behov for mannskap?
Hilsen Kristian og Ebbe ebbe.arneberg(at)gmail.com
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2024 Opprettet av Sorgenfri. Drives av