Ship o`hoy!! Jeg er en sporty kar på 27 år som elsker sjølivet. Uheldigvis har jeg ikke noe erfaring med seilig, men er skikkelig sugen på å lære. Jeg jobber som lærer i Stavanger og har en laaaangsommerferie som jeg kan gjøre det jeg vil. Jeg driver med kiting både på vann og på snø, så en seiltur i varme strøk hadde vært en perfekt mulighet for å kombinenre 2 grener. Har du plass eller ønsker en matros som har pågangsmot og stabilt humør, kan du kontakte meg. Vi snakkes!

Visninger: 196

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei

Jeg skal transportere min Jeanneau sun Odyssey 39i fra Oslo til Malaga (antatt destinasjon) fra 17. juli i år.
Har foreløpig med en bekjent men ønsker å være tre pga lange etapper og døgn-seilas.
Det er ment som en transport etappe på 2-3 uker så det meste av tiden blir underveis.

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat hvis dette høres interessant ut!

mvh
Martin Heltorp

email: martin.heltorp@gmail.com
Tlf: 48187827
Dette høres bra ut. Vi skal he en transportetappe med 33 for katamaran fra Vestfold til Trondheim i slutten av juni (om 2 uker!!!) Trenger desperat en interessert person på etappen Bergen Trondheim. Ca 23-26 juni. Interessert?

Mvh Per Solberg
Hei Per
Jeg er desverre i Tromsø fram til og med 25 juni.

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår