Seiling og fotturer i Brasil og Søramerika høst og vinter 2011/2012

 

Jageren.com

 

Er på langturseiling med Jageren en Ovni445 2010 modell..

Alle bekvemligheter ombord med to WC..

Søker mannskap og tur partner for opplevelser på hav og ikke minst på land i vinter..

Du må være en ja person som har lyst på de morsomme ting i livet..

Som å seile frå havn til havn og ikke minst pakke ryggsekken for lange foturer i fjell som Andenes og

ikke mins Matchupichu i Peru..

Jageren har 4 lugarer og er godt utstyrt.. Om du har seil erfaring er det bra, men ikke et must..

Vinter 2012 og 2013 legger Jageren ut på antarktisk seiling til Sydgeorgia (okt 2012) og dyrelivet der.

I des 2012 drar vi til selve antarktis for en 2 mnd seilas...

Velkommen ombord..

Visninger: 1521

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei!

Vet du om noen som seiler fra Argentina til Antarktis i November 2011?

Hei ..

Sjekk Anne Mari.. Dei har blogg hver dag.. Smil Gjermund

Takker for svar,da sjekker jeg bloggen Deres.

Antarktis. Jeg er med.

 

wow, dette hoeres fantastisk ut!
hvor er dere for tiden? prQvde aa finne ut paa nettsiden deres, men fikk ikke ting til aa fungere.. jeg er i mellom-amerika naa, med planer om aa rote rundt her og i sQr-amerika i 7-8 maaneder, og det finnes ikke noen bedre maate aa gjoere det paa enn aa seile! Jeg har bare seilet 3 ganger, men de har alle vaert ukesturer, saa jeg er ikke helt haaploes!

Med vennlig hilsen
Bent Kristen Haarstad

jeg kunne tenkt meg og bli med, har stor reise erfaring, om 3 uker ta jeg turen fra Portugal til Sør Afrika overland, gjennom hele vest afrika, skal til congo, nigeria div andre moro land. det blir 3lang turen på 3 år.

 

har planer om og dra til sør amerika rundt september 2012

 

har ingen stor seil erfaring. men lærer fort og er med på på alt,  ingen steder eller land som skremmer

 

christian

Søren and gjermund is now arrived Cacoeira wich is a small shallow river 30 nm up.. Our friends from Black arrow was waiting.. Søren was quit prowd to be stearing upp without any problem.. Almost... We went into a lokal fish nett and thy came out with hteir cano but the nett was destroyed by our centerboard. they get 30 real and some buicuits, and seems verry happy all in all

. Simon and Gosia is helping us a lott and have a lot of experience wich they gladly give away.. Søren is working har with different rope splitting them and spleise them togheter..Tomorw we take a bus 400 km too champada de Diamantinia for a week Hiking in the tropical mountain there..

We love you all.. smile.

Hei!

 

Jeg synes dette høres veldig spennende ut. Jeg er et absolutt ja-menneske, og liker veldig godt å gå i fjellet og det som verre er. Er det fortsatt interesse for mannskap? Jeg vil gjerne høre mer om hvor dere har tenkt dere. Tommel opp!

Hei Marcus..

Takk for svar..

Jageren Seiler sydover frå Salvador Brasil 15 Jan  i ca 1.5 mnd til Montevideo Uruguay...

hvis du har lyst til å bli med der  så fortell gjerne litt om deg selv.. Erfaring.. spesialiteter.. Ønskemål for turen .. osv.. Hilsen Gjermund

 

Hei!

Såg denne kanskje ltt seint, men såg utrulig spennande ut!  Eg er veldig glad i fjelltura, å blei utrulig ivrig når eg hørte namna Matchupichu og Andensfjella :D Har ikkje noke erfaring når det kjem til seiling, men veldig interessert i å lære. Treng du forsatt mannskap er eg veldig interessert i å høyre meir om kor reisa går. Har fri frå studiene i slutten av januar og omlag heile februar.

Mvh Martha Teigen

Hei Martha

Eg har mail Gjermund(krullalfa)jageren.com

Send meg nokre ord om deg sjøl der og sånsvårår eg.. smil

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår