Skal fra kanariøyene til Thailand, via Fransk Polynesia. Trenger mannskap fra november.

Er noen interresert i å vere med på noen av etappene så bare send meg en mail. Er fortiden i Povoa do Varzim i Portugal, og seiler til Maderira om 2-3 uker.

Aage Rougnø

Visninger: 1282

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

aage.rougnoe@c2i.net

Du kan finne flere opplysninger på min hjemmeside: wavedancer42.wordpress.com

 

Mvh Aage

 

Hei

Jeg er rimelig klar for en langturseilas, og kan mønstre på kort varsel., okt-nov.

Jeg er pensjonert enkemann, ingeniør, på 66 år. Er i meget god fysisk form. Har lystbåt D5L og VHF, båt i 30-40 år, hvorav 2-3 år med motorseiler, joller i ungdommen. Drevet variert idrett i alle år, bla dykking.

Bosatt i Arendal. Vaksinering pågår !

 

Hører svært gjerne fra deg

 

Hilsen Jarl Frivold

 

Mob   +47 90 67 67 63

Mail   jarlf@gktv.no

Hei Aage  :)

 

Jeg lurer på når du kommer til å ende opp i Thailand? Jeg er ei tjue år gammel jente som lenge har hatt en drøm om å foreta en jordomseiling i løpet av livet, og da jeg nå har et halvår åpent etter jul, kunne jeg gjerne tenkt meg å fått noen måneders smakebit på livet på havet. Har null seileerfaring, men masse pågangslyst, positivitet og eventyrlyst. Ønsker å lære å seile og kunne dra min del av lasset, ikke bare "haike" meg over Stillehavet. Hvor tror du du kommer til å være rundt begynnelsen av april?

 

Mvh,

Anne Bjørg

ab.hl@hotmail.com

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår