Er for tiden aa seiler i Tasmania, skal reise hjem til Norge neste vaar. 

Planen er aa kjoepe egen seilbaat mai/juni 2013. 

Er ute etter en turseiler nyere enn 1980, 28 fot og lengre, maa vaere i god stand, ikke et restaurerings prosjekt, seil maa vaere i god stand, motor vedlikeholdt. 

 

Pris 150 000 til 200 000 kr. 

Hvis noen der ute skal selge baat til neste sommer er jeg interessert. 

Ta kontakt paa mail, kent_david@hotmail.com

Visninger: 833

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg henger meg på denne jeg også, men fra 200,000 til 300,000 :)

Hei!

Vi er 3 gutter som skal selge vår langturbåt sommeren/høsten 2013. Den ligger for tiden i Halifax men skal seiles hjem til Norge i sommer. Ferdig rigget til langtur! sjekk ut blogg for bilder osv. www.turboseil.wordpress.com. Tenkte oss rundt 200 000,- avhengig av hvilket utstyr som følges med. Ta kontakt dersom dette skulle være interessant! 

Martin Duås
mduaas@gmail.com

Hei,

Vi har en 1982 modell Aphorite 101. Seiler bra med lystall 1.17. Ny stor og fokk i dacron 2012 (UK syversen). Spinnaker er eldre men OK. Motor (yanmar 18hk fra 1998) har akkurat blitt totaloverhalt hos Skjebergkilen motorverksted for 21 120 nok. Er ferdigoverhalt og skal monteres når temperaturen tillater det. Rorlager byttet forrige vinter. Skal selge da den blir for trang for familie på 5 med hund.

Båten ligger på land i Son (5 mil sør for oslo).

Jakob Spone

Ok, finn.no? og en pris?

Kjøpte den for 200"for halvannet år siden og har kjøpt nye seil 30" og overalt motoren 20". Håper å få 200" nok for den. Ligger ikke på finn ennå, men kommer vel når våren nærmer seg. Kontakt meg gjerne for en båtprat på mobil 93251130. Jakob

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår