Jeg seiler i år Svenskekysten - Båhuslän ned til Gøteborg evt. videre sydover til Bornholm.

Alternativt Danmark med Læsø, Samsø osv.

Er det det noen som har lyst til å delta et par-tre dager eller en uke så er det bare å ta kontakt.

Seilingen vil foregå fra ca 4. juli til 22.juli, men det kan diskuteres, med eventuelle interesserte.

Båten er en Murena 30 og har spinnaker og ny lettvindsgennaker på baugspryd og ny foldepropell.

 

Tlf. : 907 96 408

 

Visninger: 568

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei!

Dette kan være noe jeg har lyst til! Men om jeg skal være med forutsetter vel det at jeg får litt opplæring underveis, har ikke noen seilerfaring fra før, kun det jeg driver og leser meg opp på :) Har dog litt sjøerfaring fra trondheimsfjorden i diverse cabincruisere. Men om du ikke har tenkt å bruke tid på opplæring, har jeg forståelse for det :)  

Hvilken båt er det du har?

For meg vil det være mest interessant å bli med fra 20.juni, og da rundt en uke ombord eller lignende? Noe usikkert.

Si gjerne ifra om detter er interessant for deg :)

Heisann!


jeg er en 24 år gammel kar fra innlandsbyen Kongsberg, jeg har lite erfaring men lærer fort og blir ikke sjøsyk, jeg har store planer men smått med erfaring, så jeg har veldig lyst til å være med på en tur hvis du er villig til å drive med litt opplæring til å starte med?!

Jeg er ledig stort sett hele Juli og kan mønstre på hvor enn det passer best!

Alt fra 2 dager til 2 uker går bra for meg :)

Jeg har bare båtførerbevis, og har en del teoretisk kunnskap å skilte med...

Bare å si ifra hvis du er interessert!

Mail: Axl.gb3@gmail.com
Tlf: 90 544 419 

 

Jeg liker å lære andre å seile og er vel bra på det også,- så manglende erfaring skal ikke være noe problem.

Når det gjelder start fra Oslo, så blir nok det den 4.juli.

Tlf.:  907 96 408

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår