Hei!
Vi er et par i midten av 30-årene som har planer om å reise på langtur med barna, men vi trenger å lære alt helt fra scratch. Vi leter derfor etter noen i Bergensområdet som kunne lært oss å seile, og som gjerne også har bruk for mannskap på havseiling, regattaer og lignende - også vedlikehold - de neste par-tre årene.
Vi betaler gjerne for å bli lært å seile, og så kan vi jo snakkes mer om det å være mannskap, uten at det blir noe press. Når vi etterhvert kjøper båt selv, kommer det nok til å bli en god gammel traver (på vår egen alder), så en moderne båt er ikke noe vi forventer eller trenger for å lære.
Håper du kan hjelpe oss å komme i gang på vei mot drømmen vår! Og at vi også kan være til nytte!
Send meg en melding hvis du synes dette høres interessant ut!
mvh
Thomas Kjøsnes
Merker:
Kan ikke hjelpe dere i Bergen, Men kom Til Stjørdal så skal dere få bli med og lære det jeg kan i hvertfall :D
Så hyggelig! Takk for tilbudet!
Vi har fått kontakt med en her i området som vil lære oss det grunnleggende, så da håper vi at terskelen blir lavere for å være med på ting etterhvert, også i andre deler av landet. Jeg tar gjerne kontakt hvis vi skulle tenke på å reise nordover :)
mvh
Thomas Kjøsnes
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2024 Opprettet av Sorgenfri. Drives av