Båt til salgs (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Rush 77 (Fantasia) selges ('81)

Selger min gamle Rush 77 (Fantasia) '81 mod. grunnet overgang til større. Båten er oppgradert med blant annet rullegenua (5 år gml) og fold…

Startet av Jon Martin Solaas

0 mai 18, 2010

Registrere din båt i Karibia?

Kjøp hele eller deler av et aksjeselskap som har en båt registrert i Antigua.  Selskapets formål er drift av båten/båter.  Nærmere opplysni…

Startet av Nils Tarberg

0 mai 7, 2010

Liten søt seilbåt til billig penge - Triss 600 20 fots seilbåt

Informasjon Type Seilbåt/Motorseiler Merke Andre Modell Triss 600 Årsmodell 1978 Lengde(fot) 20 Lengde…

Startet av Markus Ingebretsen

0 apr 15, 2010

Beneteau First 456 til salgs (Asker)

Maggy V er en meget solid bygget seilbåt. Modellen er designet av German Frers, og høster ofte kommentarer i havn for sine flotte linjer. B…

Startet av Tom Osnes Svellingen

0 mar 22, 2010

Alan Wright 32 fot tilsalgs med masse utstyr i New Zealand, ca 200 000 kr

Hei vi har en Alan Wright 32 fots baat tilsalgs i New Zealand. Vi kjopte den for aa seile fra New Zealand til Tonga - Fiji - Vanuatu - New…

Startet av Ole

5 sep 6, 2009
Svar av Ole

Hero 101 til salgs!

Etter to års langtur til Sør-Amerika og Karibien selger vi Orion. Båten er fullt utstyrt for langtur. Sjekk ut annonse på finn.no kode 1774…

Startet av olav haugen moen

0 aug 2, 2009

Adriatica til salgs i Italia

Aphrodite 42, byggår 1988. For info, utrustningsliste og kontaktinfo se aphrodite42.wordpress.com. Mvh Inga Sæther.

Startet av Inga Sæther

0 aug 1, 2009

Vurderer salg av vår TRIO 96

Da jeg nå skal tilbringe 2 år på teknisk fagskole for å ta D1 sertifikat, vurderer jeg å selge vår 32 fot`s TRIO 96. Båten er en svenskbygg…

Startet av Odd-Rune Lilleskare

3 jun 10, 2009
Svar av Odd-Rune Lilleskare

KLAR TIL Å SEILE LANGT - BENETEAU OCEANIS 393

Båten er ferdig utstyrt for langturseiling. Beneteau Oceanis 393 (tre lugarer, nedfellbart bord til dobbeltseng- sover 8). Har alt tenkelig…

Startet av greiegry

2 apr 17, 2009
Svar av greiegry

Vurderer salg av vår TRIO 96

Da jeg nå skal tilbringe 2 år på teknisk fagskole for å ta D1 sertifikat, vurderer jeg å selge vår 32 fot`s TRIO 96. Båten er en svenskbygg…

Startet av Odd-Rune Lilleskare

0 apr 8, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2022   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår