Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste hendelser |
---|---|---|
sailing the farm january 2017Newsletter January 2017Dear all,As we enter 2017 sailing the farm wants to wish all our friends asincerely happy new year.2016 was a big ch… Startet av linzeyang |
0 | jan 7, 2017 |
Ønsker å bli med ut på eventyr!Hei alle sammen! :) Jeg er en 26 år gammel jente, jeg heter Marika Mellegaard Bové og født og oppvokst på en vidunderlig liten perle av en… Startet av Marika Mellegaard Bové |
5 |
des 8, 2016 Svar av roar pedersen |
Internett ombord.Hei, det jeg lurer på er om dere har internett ombord i båten ved langseiling/jordomseiling?om så, hvilket selskap bruker dere? Startet av Vidar hyrve håheim |
0 | sep 12, 2016 |
Klar for eventyr?Hei, alle eventyrlystne godtfolk! :) Jeg planlegger å dra ut på bøljan blå og behøver mannskap. Starter å seile fra Norge ca 1. juli i år,… Startet av Tobias Utengen |
1 |
mai 25, 2016 Svar av jan idar ratama |
Seilkurs og Atlanterhavs-seiling, ARC +Seilkurs og Atlanterhavs-seiling, ARC + i november 2016 Fra 1.november til 1.desember planlegger vi en ARC + overseiling fra Las Palmas til… Startet av Morten Wichstrøm |
2 |
mai 20, 2016 Svar av Morten Wichstrøm |
Oceania seilasHeisann, Ser etter partner(e) som vil bruke en velutstyrt og med ny motor - Bruce Roberts 44 fot med norsk flagg. Vi ligger i Brisbane for… Startet av Magne Risa |
0 | jan 14, 2016 |
Polo 30 fot 1990 egnet for havseilas ?Hei Jeg har fått en henvendelse om å se på en seilbåt (merke Polo 30 fot 1990 modell) fra en jeg er onkel til. Han har planer om å sei… Startet av Stig Arne Ørsnes |
0 | nov 24, 2015 |
Ønsker meninger om valg av langturbåtVi vurderer å kjøpe en Bristol 45,5 fra 1989 som langturbåt. Noen som har erfaringer med denne eller tilsvarende båter? Startet av Varg Wolfgang Winge |
0 | nov 6, 2015 |
TV2 SØKER DELTAKERE TIL NYTT TV-KONSEPTTV2 søker deltakere til nytt konsept; Vi ønsker å komme i kontakt med noen som vurderer å dra på langseiling/jordomseiling, men som trenger… Startet av Kine Andersen |
0 | okt 19, 2015 |
Intressert i Charterseiling i Karibien på egen båt ?Charterseiling i Karibien på egen båt ! Vi har i 14 år drevet med seilturer og seilkurs i Karibien, med hundrevis av fornøyde norske meds… Startet av Morten Wichstrøm |
1 |
okt 4, 2015 Svar av xrosengren |
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2023 Opprettet av Sorgenfri.
Drives av