Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste hendelser |
---|---|---|
Byttelaane baat mot bolig i 1-3 aarJa du leser riktig, Min kone Sofie og jeg tar en pause i seilerlivet, og oensker aa byttelaane vaar fantastiske havseiler SY Sovereign med… Startet av kai alexander dahl |
0 | jul 29, 2013 |
Norge- IndonesiaEr to kamerater som har en del seilerfaring og som har begynt å snakke litt om å være ute 1år påseiltur og har snakket litt om å ha Indones… Startet av Ådne |
0 | jul 21, 2013 |
KanalerHei Jeg skal reise fra Horten til Barcelona i sommer og har tenkt meg kanalene gjennom Tyskland, Nederland, Beliga, Frankrirke og ut i Mid… Startet av Mia |
1 |
jul 16, 2013 Svar av christian andal |
Orkney t/rHei, Jeg skal seile Son - Kristiansand - Farsund - Orkney (+ evt Wick om været tillater) og tilbake, med start 27. juli.Da jeg ellers kun s… Startet av Mattias Lundqvist |
0 | jul 3, 2013 |
Opplagsmarina Portugal / SpaniaHei! Jeg, frøkna og den noe eldre "Dama" setter baugen mot sydligere Europa om et par uker. Dette er på ingen måte planlagt, så jeg vil gj… Startet av Rune Kristiansen |
2 |
jun 26, 2013 Svar av Rune Kristiansen |
Båtar som skal på langtur i 2013?Hei! Eg har dei siste tre åra planlagt langtur (jordomsegling), og tek sikte på å reise 1. juni 2013. Eg og sambuaren min har ein 33 fots b… Startet av Kjell Arne Steinsvik |
62 |
jun 10, 2013 Svar av Harald Kristoffer Viken |
Reiseforsikring til melkerutaHeisann folkens!Vi legger ut på melkeruta fra sommeren av. Har dere noen tips til hvilket forsikringsselskap vi burde velge når det gjelder… Startet av Golden Orchid |
0 | jun 10, 2013 |
Canal Des Deux MersHei. Vi sitter og studerer oss grønne foran pcen, vi prøver å finne ut av dybden i denne kanalen. Anderas Holo ( håndbok for langturseile… Startet av Mia |
5 |
apr 9, 2013 Svar av Øyvind Waage |
SekstantHei. Er det noen her som kan astronavigasjon?Jeg lurer litt på å kjøpe meg en billig sekstant som jeg kan ha i backup hvis alt annet strei… Startet av axel gravningsbråten |
5 |
apr 3, 2013 Svar av Øyvind Waage |
Forsikring LangturHei Reiser på tur til Karibien i år, og lurer på om noen har et forsikringselskap å anbefale. Pantaenius som eg først hadde tenkt å gå for… Startet av marius espeland |
0 | mar 13, 2013 |
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2025 Opprettet av Sorgenfri.
Drives av