Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Norge-Karibien 2015

Hei! SY Pinta seiler mot Karibien i sommer, og søker mannskap for hele eller deler av turen. Vi er to brødre på 25 og 30 som vil oppleve så…

Startet av Morten Lærnes

11 aug 13, 2015
Svar av Kjetil Avset

Liten seiltur fra Stavanger

Hei. Jeg elsker å  heise seil og kjenne kreftene til naturen. Nå trenger jeg noe som vil seile båten( Bavaria 46) med meg. Jeg har lite erf…

Startet av Trine Abbedissen

6 aug 12, 2015
Svar av David Engen

Kristiansand-Fallmouth med mulig forlengelse?

Hei, vi er litt shorthanded på mannskap gjennom kanalen. Vi ligger i Kristiansand, reiser førstkommende tirsdag. Det hadde vært deilig med…

Startet av Tobias Utengen

0 aug 9, 2015

Trøndelag - Trænafestivalen

Drømmetur til fantastiske Træna søker mannskap. Highland Queen (37 fot Runn) ønsker seg mannskap både med og uten seilererfaring til Helgel…

Startet av Oddbjørn Sivertsen

2 jul 23, 2015
Svar av Oddbjørn Sivertsen

Hjelp over Jæren og Lindesnes med ny brukt bavaria 41.

Hei. Trenger hjelp/mannskap som kan mønstre på i Kristiansand for og hjelpe meg over Jæren/Lindesnes, har litt erfaring med seiler da jeg h…

Startet av Geir Espen Hestad

1 jul 20, 2015
Svar av Håkon Hesselberg

Mannskap søkes fra Trondheim til Træna

Hei, jeg har planer om å seile fra Trondheim til Træna og Træna-festivaen i starten av juli (festivalen er fra 9 til 11 juli). Jeg har en 4…

Startet av Vegard Mahle Aas

5 jul 1, 2015
Svar av Andreas Haug

Trondheim-Helgeland

Jeg har avtalt kjøp av båt i Stjørdal og skal ha denne opp til Helgeland i løpet av sommeren. Båten er en svensk Runn 37 og jeg håper noen…

Startet av Oddbjørn Sivertsen

2 jun 19, 2015
Svar av Oddbjørn Sivertsen

Kan noen seile båten min fra Hvasser til Kragerø?

Hei, kan noen seile min sjarmerende trebåt på 26 fot, Svensk Folkbåt, fra Hvasser til Kragerø? Jeg drar fra Oslo på lørdag ettermiddag den…

Startet av Geir Dahlskås

0 jun 15, 2015

Molde - Helgeland sommeren 2015

Hei. Jeg har en Hanse 312 som jeg vurderer å seile nordover i sommer. Turen er litt prisgitt at jeg får mannskap da jeg ikke syns det er a…

Startet av Kjetil Avset

1 jun 4, 2015
Svar av Marianne Krane

Søker mannskap fra Trondheim og nordover. HR 38

Mannskapet mitt må reise hjem herfra Trondheim og jeg kunne derfor trengt litt hjelp,(mannskap) underveis videre N-over. Hele eller deler a…

Startet av Roger Dahl

0 jun 3, 2015

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår