Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Ut på tur

Kommer til å befinne meg i Panama rett før nyttår, og tenker å utforske San Blas i første del av Januar. Etter dette går turen gjennom kana…

Startet av Jon markus gjersund

1 des 29, 2014
Svar av Trond Arnestad Mønness

India til afrika mars til juli

Jeg, min kjæreste og min lillebror har seilt rundt snart hele verden med vår 42 fots seilbåt. Vi tar med folk mot betaling. Vi pleier å vær…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

0 nov 18, 2014

Lån ein Finngulf44 over det Indiske hav +

Er de ein familie/par/venner som vil låna vår langturbåt - mot å segle vestover? Båten ligg nå i Krabi/Thailand. Start ca 2015, avhengig av…

Startet av Kleng

2 nov 13, 2014
Svar av Kjetil Avset

Mannskap til fremtidige ekspedisjoner

Har tidligere seilt til blant annet Grønland og Jan Mayen. Neste tur opp til isen går etter planen i 2015.   Søker etter noen som har event…

Startet av Andreas

4 nov 13, 2014
Svar av Kjetil Avset

Søker mannskap på tur sørover

Vil du være med på eventyr?Vi ombord på SY Mare trenger et par ekstra hender på tur fra Frankrike mot Kapp Verde.Vi er 2 stk i midten av 20…

Startet av axel gravningsbråten

4 okt 31, 2014
Svar av axel gravningsbråten

Få masse seilerfaring på gratis overseiling fra Panama til de Britiske Jomfruøyer

Få masse seilerfaring på gratis overseiling fra Panama til de Britiske Jomfruøyer, BVI i begynnelsen av november til ca 8.desember. Se bild…

Startet av Morten Wichstrøm

0 okt 24, 2014

Vega-Harstad-Tromsø-Honningsvåg

Trenger mannskap. Asap seiler nordover nu hvis interesse ta kontakt snarest seiler en delher db 1 34 fot.

Startet av Mangus Borgen

0 okt 1, 2014

Skipper/instruktør/frakt av seilbåt

Leter etter erfaren seiler som tar på seg oppdrag å seile båt fra hvor jeg kjøper den til en havn i Bodø-området. Båt er enda ikke kjøpt, m…

Startet av Vegard Pedersen

1 sep 25, 2014
Svar av Andre Rønningen

Lyst å bli med Draumen på tur?

I starten av Desember så heiser eg seil i Curacao som er ein øy i Karibien, derifra så har eg tenkt å seile sakte men sikkert retning Panam…

Startet av Jon markus gjersund

0 sep 3, 2014

Sailing the farm - come sailing with us!

Breaking news. we aim to finish up the building this year and go south. Join us! Interested in self-sufficiency? Want to help build a comm…

Startet av linzeyang

1 aug 21, 2014
Svar av Matias Means

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår