Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Lanzarote til Norge via Azorene

Hei :)  Er det noen som vil være med å seile, trenger mannskap. Båten er en 40 fot S&S, IW40. Tidsperiode fra slutten av juni til beg…

Startet av kamilla

0 jun 13, 2014

Seiltur fra USVI til Trinidad/Tobago med retur høsten 2014

Hei på dere!   Vil du være med på seiltur med Double A til høsten! Har en plan om å seile fra US Virgin Island (st. Thomas eller st. Croix)…

Startet av Arne Østbye

0 jun 4, 2014

Mannskap i sommar!

Hej! Jag har en segelbåt på västkusten i sverige som jag kommer att segla bäde längs västkusten samt danmark i sommar.Båten är en X-102.Ko…

Startet av Dan

0 jun 4, 2014

Seil med Sailing The Good Life's S/Y DET GODE LIV

Stå ikke igjen på Kaia ! S/Y DET GODE LIV seiler 20.juli fra Fredrilstad på sin 3-årige around the Globe tur. Vi har ledige medseilerplasse…

Startet av Roar Bekkelund

0 jun 1, 2014

Seile i Caribien

GRAND DANOIS sejler i Caribien fra 01 november. Vi sejler mellem øerne fra Guadolupe og til Trinidad. Vi giver os god tid til at opleve bå…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

2 mai 31, 2014
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Bergen-Las Palmas - Mannskap

Heisann. Jeg skal seile min Hanse 370 fra Bergen til Las Palmas, seilasen starter i slutten av juli 2014 og planen er å være i Las Palmas…

Startet av sigve einarsen

1 mai 30, 2014
Svar av karl-evert marli

Vi søker mannskap fra Boston til Irland

Heisann! Har du lyst til å se blått hav, delfiner og spise tunfisk til middag? Golden Orchid søker etter mannskap som ønsker å bli med oss…

Startet av Golden Orchid

0 mai 19, 2014

Thailand / Indonesia eller i Karibien i november 2015

  Jeg er så heldig at jeg skal ha pappaperm i 2015 og tenkte at jeg skulle seile i enten Thailand / Indonesia eller i Karibien.  Tenkte å s…

Startet av Bjørn andre

1 mai 16, 2014
Svar av thomas woltersvik

Roma til Athen sommeren 2014 med Bavaria 42

Sommerens seiling er under planlegging. Detaljene kommer etterhvert, men avreise ca. 1. juli fra Roma. Så følger noen av verdens vakreste s…

Startet av Runar Kristiansen

1 mai 16, 2014
Svar av thomas woltersvik

Frankrike til Spania juli 2014

Bli med på tredje etappe i Duen II sin jordomseiling Frankrike til Spania 1 - 14 juli Dunkerque til La Coruna med stopp i kanaløya Sark (e…

Startet av Oyvind Nilssen

0 mai 15, 2014

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår