Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

vi har plass til en til over stillehavet

vi er tre gutter som seiler rundt jorden, vi tar med folk som onsker aa bli med. vi har plass til 6 eller 7 stykker med proever aa vaere ca…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

0 nov 27, 2012

Caribien

Hei hei Jeg er en eventyrlysten sjel som drømmer om å seile i Caribien. Jeg har trasket rundt alene i Sentral America siden midten av oktob…

Startet av Elisa Lima

6 nov 24, 2012
Svar av Elisa Lima

Langtur fra sommeren 2013

Vi legger avgårde i begynnelsen av juli 2013 og skal seile ett år. Ruta er standardveien nedover Europa, Kanariøyene og over til karibien f…

Startet av Anders Johnsen

10 nov 22, 2012
Svar av Anders Johnsen

Vikings on adventure søker fortsatt mannskap til Atlanterhavskryss

Min nye matros synes båten og komforten ble i minste laget, så han mønstret av etter første seilas, så da står jeg igjen uten mannskap. Vil…

Startet av Jan Einar

2 nov 1, 2012
Svar av Reiseoppdrag

Mannskap ARC 2012

Vi er et par som skal delta i ARC 2012 med en Benneteau 46" og vurderer mannskap.   Reiser 1. september fra Norge.   Etapper :   Norge- Eng…

Startet av Frode

9 nov 1, 2012
Svar av Reiseoppdrag

Noen som trenger mannskap til en lengre seiltur?

Jeg ser etter noen som trenger ett mannskap til en lengre seiltur,(2 - 6mnd.) fra mars 2013. Jeg har litt seilerfaring,seilt litt rundt i…

Startet av morten høglund

0 sep 30, 2012

Kort tur - Kristiansand til Tønsberg

Hei! Dette er jo ikke en langtur, men jeg skal seile min Albin Vega fra Kristiansand til Tønsberg, så snart som mulig. Jeg må være i Tønsbe…

Startet av Vegar Knudsen Vatn

2 sep 28, 2012
Svar av Vegar Knudsen Vatn

Seile rundt Svalbard 2013

 Planlegger en tur rundt Svalbard i 2013.Første del av turen starter i Arendal, Januar/februar 2013.Da seiler vi til Lofoten og blir med på…

Startet av Espen Paulsen

9 sep 23, 2012
Svar av morten høglund

Vikings on adventure søker muligens mannskap

Skuta ligger nå i Camariñas i spania, og seiler antagelig videre til Povoa de varzim til helgen. der vil hun ligge 1-2uker før hun seiler t…

Startet av Jan Einar

0 sep 11, 2012

S/Y Verbatim søker skipsvertinne/venninne for langtur sommeren 2012

S/Y Verbatim setter kursen mot Sør-Amerika juni 2012. Planen er å krysse Atlanteren og besøke bla Cuba og Brasil Oppgavene ombord er allere…

Startet av Christian Krüm

10 sep 3, 2012
Svar av bettina85

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår