Jordomseilere og andre langseilere (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Langtur med IF båt?

Hei allesammen!   Siden jeg er ny her på forumet poster jeg denne diskusjonen på 2 plasser. Aner ikke om alle kan se den i den gruppen "Lan…

Startet av Michael "Micke" Sundell

2 okt 23, 2011
Svar av Michael "Micke" Sundell

Seile fra Norge til Kanariøyene.

Jeg skal seile ARC over atlanteren 25 november 2012 og lurer i den forbindelse på om det er noen problemer med å seile båten ned til Gran C…

Startet av Sondre Jelstad

0 sep 22, 2011

Nordmann og kiwi savnet

Noen som vet noe mer om denne saken: http://thesailblog.com/?p=482#more-482

Startet av Jon Amtrup

0 sep 21, 2011

Personlig forsikring.

Til dere som er ute på langtur, eller har vært det.   Har planer om å starte langtur i løpet av våre/tidlig sommer 2012. Og det store spørs…

Startet av Asbjørn Moe

0 sep 19, 2011

Her er min side for min langtur vis det er av interesse...:)

http://www.facebook.com/#!/pages/Chillout/143449625688199

Startet av Geir Bjerkstrand

1 sep 2, 2011
Svar av Vegard Øvrebø Foyn

Seiltips mellom Norge og Hellas?

  Hei, alle kaptainer og øvrig mannskap. Vi skal seile fra Norge til Hellas i sommer/høst, og lurer på om det er noen som sitter inne med n…

Startet av Mari Herholdt

2 jun 26, 2011
Svar av Tom Hovind

Skift for 3

Hei. Naa forlater vi snart Irland. Vi har planlagt aa krysse direkte til La Coruna, Spania. Vi har ikke greid aa lage en fornuftig vaktruti…

Startet av emmanuel skan

0 jun 22, 2011

Er det flere som skal seile den Engelske Kanal i 2011

Er det flere som skal seile den Engelske Kanal på i juli/august 2011 ? Det blir annbefalt at flere reiser sammen pga trafikken i kanalen...…

Startet av Glenn Smedstad

1 jun 16, 2011
Svar av Magnus Antonsen

Henter eller bringer din båt!

  Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 70.000 nm. uten skader. Seilte Tøns…

Startet av Åge Finckenhagen

0 mai 12, 2011

Forsikring - Admiral Yacht

Hei!    Noen som har erfaring med Admiral Yacht? Vi har fått tilbud fra de på melkeruta, og prisen er halvparten av Panatenius. 

Startet av Anita

1 apr 16, 2011
Svar av www.sysasha.no

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår