Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste hendelser |
---|---|---|
Rorkult pilotHei. Jeg har en Oksø 32 displacement oppgitt til 3,5 tonn men fult utstyrt blir nok nærmere 4 til 4,5 tonn. Jeg ønsker en auto pilot og lur… Startet av Geir Martin Bugge-Olsen |
0 | sep 30, 2012 |
Jordomseiling ble bok!!Henriette Schøyen Bredal og Benjamin Bredal var på 3 års jordomseiling fra 2005-2008 i båten sin Uterus. Nå har boken kommet: Eventyr eller… Startet av Benjamin Bredal |
3 |
sep 24, 2012 Svar av Benjamin Bredal |
Ny bok fra Flyt Forlag + spennende forfatterbesøk«Hvorfor ikke Tile?» av Leo Löthman er en morsom, rar, underfundig og merkelig beretning, så til de grader fantasifull at du tror hvert or… Startet av Anne Nygren |
0 | okt 13, 2011 |
Nautisk Forlag med ny nettbutikk!Hei langturseilere. Nautisk Forlags nettbutikk feirer 10-årsjubileum med ny og utbedret design og funksjonalitet. Vi har sjøkart for hele v… Startet av Tuva Løkse |
0 | feb 19, 2010 |
Annes BokklubbFlyt Forlag har startet sin egen lille bokklubb, der jeg plukker ut utvalgte bøker til deg 6 ganger i året... sjekk ut bokklubben og Flyt F… Startet av Anne Nygren |
2 |
nov 17, 2009 Svar av Anne Nygren |
Forlegger og bokselger.Erik Torjusen er forlegger og selger av boker. Har du en bok i hodet sa fa den ned pa papir og kontakt Erik. Han har ogsa spennende boker f… Startet av kjell72 |
0 | mar 18, 2009 |
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2025 Opprettet av Sorgenfri.
Drives av