Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Ønsker å seile hjem - fra Karibien

Hei! Befinner meg nå i Bequia, St.Vincent og Grenadinene, og innser at det begynner å bli på tide å sette kursen hjemover mot Norge. I den…

Startet av Birgitte Andreassen

4 mai 9, 2013
Svar av Arvid Mykjaland

Weekend sailing in Kristiansand

Hi! I realise that this is page for cruisers and long sail trip and my request doesn't really filfull this condition however I couldn't fi…

Startet av Karol Janas

0 mai 6, 2013

Er på Saint Lucia. Søker plass fra primo mars.

Jeg er nå i Rodney Bay på Saint Lucia. Her bor jeg alene på en norskeid seilbåt jeg passer på frem til den blir hentet i begynnelsen av mar…

Startet av Stian

1 apr 28, 2013
Svar av Jacob Emil Klingen Borg

Gruppe søker skipper med båt

Gruppe på 12-14 personer søker skipper med seilbåt for seiling fra 15 juli til 30 august 2013. Turen går fra enden av Svartisen i Nordland…

Startet av jan schøyen

0 mar 5, 2013

Mannskap søker båt i 1-3 uker, 2013 :)

Hei Mine foreldre har nyligt fyldt 50 år, og vi barna ønsker å i gi dem en minnerik gave på begrenset budsjett.. Det hadde vert fantastisk…

Startet av Fredrik Solheim

1 feb 26, 2013
Svar av Morten Wichstrøm

Australia/New zealand

Hei! Noen som er ute å seiler i Australia/ New zealand området fra mars 2013 og utover? Vi er to glade sjeler som kunne tenke oss å seile,…

Startet av Tina Maria Lambert

1 feb 26, 2013
Svar av Morten Wichstrøm

Ønsker å være med som mannskap på en båt i sommer

Hei jeg er en mann på 38 år som ønsker å være med som mannskap på en båt i sommer. Jeg har lite efaring som seiler, men ønsker å lære. Hels…

Startet av Simon Hovland

5 jan 30, 2013
Svar av Kjell Inge

Rubrik: Karibien: Søger plads sydpå fra Virgin Islands

Tekst: Dansk sejler søger plads sydpå fra Virgin Islands. Så snart som muligt. Er kommet op fra Martinique med dansk båd "Tao". Nu igang me…

Startet av Peter J. Melby

0 des 28, 2012

Mann 29. Er i Karibien nå. Søker plass så raskt som mulig.

Hei,   Deltok på ARC seilasen i år (Las Palmas på Kanariøyene  til Saint Lucia i karibien) og vi brukte 15 dager på krysningen. Dette var e…

Startet av Stian

1 des 24, 2012
Svar av Stian

Helgetur i Oslofjorden?

Heisann! Jeg og en kamerat har planer om å legge ut på langtur fra sommeren. Jeg har lite erfaring fra livet på havet, men av de erfaringen…

Startet av Sigbjørn Lindbråten

0 des 17, 2012

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår