Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Trenger du å få utført et reiseoppdrag?

Nyoppstartet tjeneste som tilbyr utførelse av reiseoppdrag av forskjellig art, kjører nå frem til nyttår tilbud om å utføre oppdraget kostn…

Startet av Reiseoppdrag

0 okt 24, 2012

kvinne, 22 år søker båt som skal krysse atlanteren!

Jeg er på jakt etter en båt som trenger mannskap for å krysse atlanteren. enten til caribien eller Sør amerika. Har ingen tidligere erfarin…

Startet av amanda pettersen

1 okt 7, 2012
Svar av Jens Busk

vil gjerne være med over Atlanteren :)

Jeg er en dame på 32 år, bosatt i Oslo. Har erfaring fra ti år som aktiv jolleseiler (optimist & europajolle), og har de siste sommeren…

Startet av Mathilde Johnsen

1 okt 7, 2012
Svar av Jens Busk

Dansk pige søger båt i nærheden af Thailand

Jeg vil gerne med som gast på en båt, der sejler i omegnen af Thailand fra september til oktober/november 2012 eller fra januar til februar…

Startet av Gitte Ingerslev

1 okt 7, 2012
Svar av Jens Busk

To hender byttes mot kunnskap

Jeg er en frøken på 32 år som drømmer om å bo i seilbåt. Men jeg må åpenbart lære meg å seile og å ta vare på en seilbåt først! Derfor lete…

Startet av Kari Petronella Finstad

5 okt 7, 2012
Svar av Jens Busk

Seilglad voksen dame

Jeg er ei glad dame på knapt over førti, som har oppdaget gleden ved å seile de senere år. Selv om jeg er kystjente, og vant med båter, så…

Startet av aase216

6 okt 7, 2012
Svar av Jens Busk

Mønstre på?

hei, jeg trives godt ombord på seilbåt. har ikke særskilt praktisk erfaring fra annet enn byssa- men er lærevillig! trives dog i godt selsk…

Startet av bettina85

3 okt 4, 2012
Svar av tommy holt

Seile over Atlanteren okt/nov 2012?

Hei. 27 år fra Oslo. Ønsker å komme i kontakt med folk som tenker å seile over Atlanteren. Tenker det er viktig å møtes for å ta en prat f…

Startet av Lars Martin Tannæs-Fjeld

1 sep 27, 2012
Svar av Jan Einar

Kariben november 2012

Hei! Jeg er en jente på 32 år. I november befinner jeg meg i Sør-Amerika og kan tenke meg å bli med å seile i Kariben. Har du en båt og tre…

Startet av Cathrine Teilman

3 aug 28, 2012
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Lære å seile

Hei noen på østlandet som har lyst til å lære bort litt seiling. Helger eller uke dager. Er en hyggelig gutt på 28 år Jobber som vaktmester…

Startet av Håvard .H

2 aug 21, 2012
Svar av Wilhelm

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår