Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Argentina-Antarktis

Hei! Er en kar på 29 som søker en seilbåt i Argentina med planer om å seile til Antarktis i November. Jeg har med meg et videokamera og dri…

Startet av Ola Nordmann

0 sep 5, 2011

Mann 26 ønsker å bli med på seiltur i fra November-Desember

Hei   Er en sprek, blid og munter kar som er flink til å lage mat og ta i ett tak. Av god helse og fra Norge Har lite seilergaring men blir…

Startet av Richart Gjertsen

5 sep 5, 2011
Svar av Petter

Jente søker jobb på båt!

Erfaren jente søker jobb på båt. Er 26 år gammel og nettopp kommet hjem fra en 3-år lang jordomseiling på båten S/Y Opportune.Jeg er positi…

Startet av Eva Heimen

2 sep 5, 2011
Svar av Petter

Kvinne 22 søker dem som trenger mannskap på langtur

Holder til østalndet, men er mobil og flytter meg gjerne dit skuta er! Gi meg beskjed så kan jeg fortelle om mine erfaringer!     Mvh.Elisa…

Startet av Elisabeth

6 sep 5, 2011
Svar av Petter

Trenger du mannskap?

Hei! Jeg er ei 21 år gammel jente fra Haugesund. Har tidligere gått et år på folkehøgskole og er nå snart ferdig med idretts årsstudium i S…

Startet av Synnøve Gabrielsen

5 aug 22, 2011
Svar av Morten Arne

Grand Danois sejler i Caribien fra den 10 december 2011

Har du lyst til at opleve at sejle i sol og varme, mens sneen og frosten bider herhjemme! Vi sejler i Caribien og forventer at holde jul i…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 aug 9, 2011

Familie på 4,

Hei, vi ser etter seilbåt med ledig plass for oss 4, ca 1 uke helst med stopp på Bequie den 24 desember. Vi har planer om å lande på St. Lu…

Startet av Arne Franck-Petersen

0 aug 8, 2011

Mannskap søker båt.

Jeg er en 22 år gammel omgjengelig og hyggelig gutt fra Stavanger som ønsker å bidra som mannskap på seilbat. I høst bestemte jeg meg for å…

Startet av Vegard Øvrebø Foyn

0 aug 7, 2011

søker båt!

Hei Kevin 25 Tromsø her! Er en omgjengelig og humørfylt kar som liker utfordringer og eventyr. Min store lidenskap er friluftsliv og alt av…

Startet av Kevin Tøllefsen

8 jul 26, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Sejle med Grand Danois i Caribien

Hi!   Jeg har stadig ledig pladser kig ind på www.suntrip.dk og bli inspireret  

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jul 18, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår