Mannskap søker båt (252)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Ønsker å mønstre på i Karibien f.o.m nov 2015

Vi er en gutt og en jente på 30 som reiser jorda rundt både til lands og til vanns. Vi ønsker å mønstre på en seilebåt som reiser i området…

Startet av Kjell

1 aug 4, 2015
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

Regatta i Oslo området.

Er det noen som har behov for mannskap til regattaseiling i Oslo området? Helst litt større båt, 40-50 fot. Jeg har liten erfaring fra rega…

Startet av Vegard Heskestad

0 jul 6, 2015

Båt ønskes i Karibien / SE-Asia

Hei! Jeg reiser til Karibien eller SørØst Asia i begynnelsen av Juni og kunne tenke meg å henge på en seilbåt for en måned.  Er det noen he…

Startet av Espen Sletten

0 jun 13, 2015

Eventyrlysten nybegynner søker båt mot Sørøst-Asia

Jeg er ei 20 år gammel jente, som etter å ha trent hest i Karibien i fire måneder, virkelig har fått øynene opp for seiling og reising gene…

Startet av Anne Bjørg Halse Lervik

1 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Kvinne 26, søker langseiling

Har styrmannspapirer, ærfaring fra seilbåt og seilskute. På utkikk etter jordomseiling eller stillehavsseilas, klar for avreise starten av…

Startet av Karoline S. Sørvik

6 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

2 svenska tjejer soker bat fran Kanarieoarna till Brasilien/Karibien

Vi ar tva svenska tjejer, 26 och 35 ar gamla, som liftat landvagen fran Sverige till norra Spanien och darifran tagit oss vidare med segelb…

Startet av Linn Bjorkbacka

2 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

søker hyre fra medio juli 2011 - ?

hei! jeg er en dame på 33 som ønsker å være mannskap i seilbåt fra juli -11 til... hvor lenge som helst :) jeg er utdannet pedagog, har job…

Startet av Lauraine Zwart

9 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Jente (18) ønsker å være mannskap på seilbåt fra sommeren/høsten 2013

Jeg ønsker veldig gjerne å få være mannskap på en lengere seilas fra sommeren/høsten 2013. Jeg har ingen seilerfaring, men er godt vandt me…

Startet av Susanne Martinsen

4 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

Ung kvinne søker plass på båt til karibien 2013

Hei! Jeg skriver dette indlæg på dansk, for selvom jeg er norsk-født og har boet de første 6 år af livet i Asker, Norge -Er mit skrevne no…

Startet av Siri Tranum Kolsvik

2 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

2 stykk søker 1/2/3 uker på båt

Hei! Jeg og min bror har en stor drøm om å seile i et års tid fra 2015-2016. Vi har verken båt eller noe særlig seilieerfaring, men vi er m…

Startet av Cathrine Mosæther

8 jun 11, 2015
Svar av Jens Busk

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår