Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seiler din båt til/fra.

Fra mai-aug. 2013 kan jeg muligens seile din båt dit du ønsker. Yachtmaster Ocean uten skader over 80.000 n.m. ring +47 924 26 310 eller fi…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 3, 2013

Jordomseiling på lavere budsjett.

Hei Seilere. Vi er på jakt etter en båt på rundt 30-34 fot for å kunne ha mulighet for å krysse det som måtte kunne krysses, i en kategori…

Startet av Emil R

19 jan 28, 2013
Svar av øyvind høgslund

Vil denne masten passe?

Jeg hadde en 27 fots Albin Vega hvor masten knakk, og har nå fått tilbud om å kjøpe en mast som tilhørte en Viksund 27 Columbi. Vet dere om…

Startet av Joakim Vindenes

4 jan 25, 2013
Svar av Andrè Meijers

Dra på langtur med seilbåt med akterkabin

Planlegger å dra på en lengre seilbåt. Har et spørsmål ifb å sove på sjøen i denne båten (og lignende båter). http://www.finn.no/finn/boat/

Startet av Snusi

4 jan 22, 2013
Svar av Åse Helen Aarflot

15 April 2014

Da er det sagt høyt! Dette prosjektet starter på NULL, dvs jeg har ingen seilerfaring, men har nå før jul 2012 kjøpt båt jeanneau 39 ds, væ…

Startet av Rolf Arne Borgen

3 jan 10, 2013
Svar av Rolf Arne Borgen

Redningsflåte container eller bag?

Hei   Har mest lyst til å ha bag så jeg slipper å bruke dekkplass. Og har plass til å legge den sånn at jeg kan nå den fra cockpit. Hvis bå…

Startet av Øyvind Farup Halvorsen

0 jan 8, 2013

Oppbevare båt i Karibien

Vi seiler ARCen i år, og skal forlate båten et par måneder. Har noen erfaring med dette på en av øyene i nærheten av Martinique?

Startet av Otto K. Blix Hulbak

12 des 18, 2012
Svar av truls nilsen

TREBÅT I TROPENE

Har en trebåt på 50 fot. Skrog i Iroko, og dekk er furuplank på vannfast finer. Leker med tanken på "melkeruta" i 2013. Er det noen som ha…

Startet av Hans-Egil Krane

1 des 12, 2012
Svar av Thomas Revå

Jordomseiling om 3-4 år trenger mannskap, bra båt til det linker der det står mere om seiling. KOMMENTER!!

Hallo jeg er en 15 år gammel gutt snart 16 har en drøm om og seile jorda rundt. Jeg trenger mannskap og båt til maks 200 000 fra 27 til 35…

Startet av Fred Arnsesen

7 des 4, 2012
Svar av roar pedersen

trenger litt hjelp ang. slark i roret?

Hei. I sommer opplevde jeg en del slark i roret på en min Hero 101 1979. Demonterte det i dag og det virker som det er mye rom mellom lage…

Startet av Erlend Dittmann

2 nov 29, 2012
Svar av Erlend Dittmann

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår