Spørsmål og svar om seiling og jordomseiling (462)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Tips til båttype for langtur, 35-45 fot, stål

Hei godtfolk,Jeg og samboer har bestemt oss for å begynne med seiling igjen. 6 år siden jeg solgte båten, og abstinensene begynner å komme…

Startet av Markus Ingebretsen

0 sep 20, 2016

Erfaringer med stålbåt WIBO for langtur

Noen som har erfaringer med stålbåt for langtur Fordeler - ulemper kontra glassfiberskrog

Startet av Geir M

3 sep 6, 2016
Svar av Bjorn Lorentzen

Ønser å være med på helgetur på Østlandet

Hei, Jeg er en 23 år gammel jusstudent bosatt i Oslo. Jeg har ingen erfaring med seiling. Allikevel sitter jeg inne med et sterkt ønske om…

Startet av Lavrans T. Spiteri

1 aug 22, 2016
Svar av Lavrans T. Spiteri

Bo i norskregistrert seilbåt i Danmark.

Hei, er det noen som vet hvilke regler det gjelder for en norskregistrert båt som skal ligge i Danmark i 3 vintre? Har hørt at EU reglene…

Startet av Studenseiler

1 aug 22, 2016
Svar av Jan Eriksen

mannskap trengs over nordsjoen

Ble liggende vaerfast (I Sirevaag) lenger enn mannskapet kunne vente.....er der noen som har lyst og anledning til Englands seilas paa 36fo…

Startet av Toby Chadwick

1 aug 11, 2016
Svar av roar pedersen

ERFAREN SJØMANN PÅ 58 ÅR HENTER OG BRINGER DIN BÅT.

Hei, jeg er en erfaren sjømann, kan hente og bringe din seilbåt, motorbåt der du måtte ønske det, jeg reparerer motor og det meste på på bå…

Startet av roar pedersen

1 aug 10, 2016
Svar av Toby Chadwick

noen som trenger mannskap 05.08.16 - 28.08.16

noe kort varsel men prøver uansett. har noen uker ferie og lurer på om det er noen som trenger mannskap i nevnt periode? 

Startet av Kim andre balestrand

1 aug 9, 2016
Svar av Toby Chadwick

Nettkurs

Jeg har en del erfaring med småbåt fra tiden jeg jobbet som yrkesdykker og som vervet ved Kystjeger Kommandoen. Så åpenbart har jeg yrkesdy…

Startet av Morten Mikalsen

2 aug 8, 2016
Svar av Morten Mikalsen

Forberede Skråsikker

Skråsikker har vært på tur før, og skal på tur igjen. Den økonomiske biten er i boks, og forberedelser samt sette et mannskap er i gang. L…

Startet av Andre Rønningen

0 aug 7, 2016

Vindror ønskes kjøpt

Hei. Jeg leter etter et passende vindror til min Wauquiez Centurion 32. Båten er 5 tonn, og lett på roret. Windpilot Pacific (ikke plus, ik…

Startet av Kari Petronella Finstad

0 aug 7, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår