Utstyr til salgs (134)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seile i Adriaterhavet og/eller Østlige Middelhav ? Pilots og kart selges.

Litteratur m.m. for seiling i Middelhavet -Pilots Adriatic Pilot 2004 Imray Bra Kr 200 -Italian Waters Pilot 2006 Imray Som ny Kr 200, -Gre…

Startet av Vi som seiler i Middelhavet

1 jan 9, 2014
Svar av Odd Arild Ertvåg

Papirkart over "melkeruta" til salgs.

Har følgende papirkart til salgs:   Imray nr. C19 Imray nr. C20 Imray nr. C26 Imray nr. C30 Imray nr. C38 Imray nr. C40 Imray nr.…

Startet av Aril Gabrielsen

2 jan 3, 2014
Svar av Aril Gabrielsen

Iridium satellittelefon ønskes kjøpt

Hei Er det noen som vil selge meg en iridium satellittelefon ? Mvh Bjørn Holm

Startet av Bjørn Holm

1 des 28, 2013
Svar av Bennie chrysikos

B&G Zeus 12 tommers Kartplotter med Simrad BR24 bredbåndsradar selges. Plotteren er 4 mnd. gammel og ubetydelig brukt.

Utstyret leveres uten emballasje men med alle kabler, samt Ri-10 radarinterface. Samlet pris: 28.000,-

Startet av Ingve Kjelsrud

2 okt 22, 2013
Svar av Ingve Kjelsrud

Dieselkanner og solcellepanel selges

Har 9 20liters dieselkanner samt et rullbart solcellepanel som vel er på 32W om jeg ikke husker feil. Panelet kostet 3000.- + dengang jeg…

Startet av Torstein Gamst

0 okt 19, 2013

Sikkerhetsutstyr for jordomseilere++

Hei! Dersom du skal seile over lengre avstander og større hav er det svært viktig å ivareta sikkerheten. Ta kontakt med meg på mail dersom…

Startet av Gustav Rygh

0 okt 15, 2013

ICOM IC-M810 til salgs

Har en ICOM IC-M810 for salg.  Ved interrese kontakt meg på mail arilgab(at)hotmail.com

Startet av Aril Gabrielsen

0 okt 2, 2013

Karter over Svalbard

Hele serien over Svalbard,Den Norske los over samme området og boka "Sail to Svalbard" av Jon Amtrup selges.. Alt ble kjøpt nytt før Svalba…

Startet av Espen Paulsen

0 sep 29, 2013

Iridium 9555 satellite telefoner

Hei Jeg jobber i et rederi der vi har to stk Iridium 9555 telefoner vi ikke bruker, De ble kjøpt nye i 2012 og er brukt 3 -5 måneder hver.…

Startet av Per Kr Andersen

9 sep 13, 2013
Svar av Per Kr Andersen

SOLGT - gasskomfyr med 2 bluss selges. Eastham maxol 21es.

b 45 cm, h 40 cm inkludert rist, dybde 35 cm + håndtak og stuss. selger også justeringsventil for tilkobling til gasskolbe, 1m gasslange,…

Startet av Joakim Imset

2 sep 9, 2013
Svar av Joakim Imset

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår