Utstyr til salgs (134)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Pacific Vindror tilsalgs

    Har et vindror tilsalgs som er vist på linken under og på min egen båt en Gambling 34 Vindroret sitter fremdeles på denne båten som er…

Startet av Gunnar Solheim

8 aug 24, 2013
Svar av Gunnar Solheim

D400 Vindgenerator tilsalgs

D400 Vindgenerator tilsalgs fra General electric Veldig bra generator for langtur, se info fra Duogen http://www.duogen.co.uk/page21.html

Startet av Aadne Sægrov

0 aug 3, 2013

Piratfestivalen 2013

Hey ho! Er det noen sjøulker som har tenkt seg på piratfestivalen? Jeg har to 3 dagers festivalpass som jeg gjerne vil selge. Festivalen h…

Startet av Mari Antoinette Thoresen

4 jun 26, 2013
Svar av Mari Antoinette Thoresen

Satelittelefon til salgs

Sjekk ut annonsen på finn. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=41778214

Startet av Kris A

0 mai 22, 2013

Overlevelsesdrakter gis vekk til langturseilere

Hei.  Jeg fikk for et par år siden 5 overlevelsesdrakter av typen  Hansen Protection Redningsdrakt E-307 Solas Disse koster i utganspunkte…

Startet av Cedric Davidsen

2 mai 22, 2013
Svar av Oyvind Nilssen

Sjøkart over melkeruta

Heisann! Vi er to kamerater som skal seile melkeruta fra sommeren av. Ruta blir i grove trekk: Oslo, Danmark, Den Engelske Kanal, Portugal,…

Startet av Golden Orchid

2 apr 29, 2013
Svar av Golden Orchid

Ny båtplass?

Båtplass for de med interesse for båtliv. Båtplass med Norges vakreste og mest attraktive skjærgård. Du har hele Sørlandskysten rett ut, og…

Startet av Jørgen Tadvin

0 apr 9, 2013

RACOR DIESELFILTER

Nytt Racor 460MAM (metall) med filter S3211TUL 10 micron selges. Filteret har en meget god pumpe og monteres på sugesiden i systemet. Et go…

Startet av Gunnar Hauge

2 feb 17, 2013
Svar av øyvind høgslund

Plastimo 608 s rullesystem selges

rulleforstag som kan monteres uten å demontere eksisterende forstag. Profillengden er er skjøtet til 10,40 meter, og rullen er dimensjone…

Startet av Joakim Imset

1 des 3, 2012
Svar av Joakim Imset

DUOGEN vind-og slepegenerator selges.

Langt skaft. Brukt på en Atlanterhavskryss og 1 måned i Karibien. Ny 2011. Som ny. Selges kr. 19.000.- Mobil 91880716

Startet av Harald Walle

0 nov 14, 2012

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår