Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Mannskap sommeren 2013?

Hei... Leter etter 1-3 personer som ønsker en sommer på Skråsikker (Fuck it) en 34 fots Gambling fra 77. Skulle det være av interesse, så g…

Startet av Andre Rønningen

3 mai 3, 2013
Svar av Anders Hurum

Seilas fra Gran Canaria til Algarve i mai

Jeg seiler fra Puerto Mogan på Gran Canaria til Lagos på Algarve - kysten i mai. Jeg seiler en velholdt Swan 38. Planen er å seile via Made…

Startet av Terje Aakvaag

4 mai 1, 2013
Svar av AJ

Mannskap karibien - Azorene

ARC båten S/Y Rabalder skal seiles hjem fra St. Lucia. Første etappe er St Lucia - Azorene. Nytt crew skal på plass, min 4 stk. Vi er kans…

Startet av Sigurd Pettersen

4 apr 30, 2013
Svar av AJ

Er det noen eventyrlystne jenter der ute?

Jente på 25 fra Kristiansand søker eventyrlystne jenter. Kjøpte seilbåt, albin vega, i fjor og er derfor ganske fersk seiler, men drømmer o…

Startet av lene lindebø

19 apr 28, 2013
Svar av lene lindebø

Trenger mannskap på seilas fra Den Dominikanske Republikk til Norge, hele eller deler av turen. Avreise snarest!

Er det noen der ute som kunne være interessert i å være mannskap på en 32 fots seilbåt i stål fra 1962? Avreise snarest! Seilkunnskaper vil…

Startet av Jacob Emil Klingen Borg

0 apr 25, 2013

Norskekysten vinter/vår 2014

Jeg seilte opp Norskekysten i Jan,Feb og Mars i år og det var en fantastisk tur.Til sommeren seiler vi rundt Svalbard og legger båten igjen…

Startet av Espen Paulsen

2 apr 22, 2013
Svar av Espen Paulsen

Svalbard sommeren 2013 (oppdatertt)

Tur/retur Senja -Svalbard i Sommer 10 juni til 16 Juli.  Jeg er godt i gang med forberedelser til Svalbardseilas nå i sommer. Pågrunn av no…

Startet av Oyvind Nilssen

1 apr 11, 2013
Svar av Oyvind Nilssen

SEJLE I CARIBEN 2012-2013

Hej! Har du lyst til at være gast ombord på en 43" sejlbåd så kig ind på www.suntrip.dk Du behøver ikke erfaring det får du ombord! Se vide…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

3 apr 2, 2013
Svar av Jakob Moen von Krogh

Seile fra Oslo til Antibes

Hei! Har en fin Albin Ballad som jeg ønsker å få seilt ned til Syd-Frankrike innen mars/april 2013.Har ikke anledning til å seile den ned s…

Startet av Thomas Gillespie

6 mar 12, 2013
Svar av roar pedersen

Kaptein og mannskap søkes, Karribien - Norge

En meget velutstyrt Bostrøm 31 fra 1977 trenger kaptein og mannskap. Båten kan fritt disponeres i perioden 28. april til 1. august 2013, på…

Startet av Marius Utn

0 mar 1, 2013

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår