Sorter etter:
Diskusjoner | Svar | Siste hendelser |
---|---|---|
Argos Båtsenter i Bergen ---> STYR UNNA!Dette er vår historie om Argos Båtsenter i Bergen. I november 2009 fikk vi en elektrisk brann i starteren ombord i vår seilbåt. Dette og… Startet av Magnus Antonsen |
1 |
mar 29, 2012 Svar av Magnus Antonsen |
Seilklær ris og ros Dyrt/ Billigt..har erfart at dyrt fancy seiltøy blir utett lenge før billigt seiltøy uten Gore Tex. noen andre som har erfaringer med dette?? Startet av Nick Weis-Fogh |
0 | jan 29, 2012 |
Sorgenfri Glassfiber, tre, stål, aluminium eller ferrosementby pederok on 03 Mar 2008, 21:50 Dersom du kunne valgt på øverste hylle hvilket materiale ville du foretrukket for din langseiler? Selv l… Startet av Peder O. Krogh |
8 |
des 12, 2011 Svar av Anita |
Kommunikasjonsproblemer i sorgenfri.comDet er sikker noe med meg, men jeg har problemer med både å svare andre og finne mæ sjæl.. Jeg opprettet en portal "Vi som seiler i Middelh… Startet av Vi som seiler i Middelhavet |
0 | feb 20, 2011 |
Elektrisk toalettEt toalett om bord er ett problem. To toalett om bord er to problem. Dårlig vannsirkulasjon, tilstopping, og ikke minst lekkasje i pakninge… Startet av Nils Tarberg |
3 |
feb 16, 2011 Svar av Arild Gjervik |
Lage ny rorkultEr det noen som har erfaring med å lage ny rorkult, eventuellt hvor man kan bestille en ny rorkult? Rorpinnen på min albin balad har knukke… Startet av Stian Juell |
0 | okt 28, 2010 |
Erfaringer med rullesystem til genoa?Hei alleEr nå i den situasjonen at vi må bytte ut det trofaste Profurl (str42) systemet på forstaget. Dette har vært på båten i 15 år (inkl… Startet av Ole Petter Hoem |
0 | okt 27, 2010 |
Sikkehet til sjøs, hva er minstekravet?Hadde en seiltur i Mai 2009 fra Tunisia til Mallorca. Dette ble en fin tur med opplevelser som ga oss både gode og dårlig erfaringer. Som b… Startet av Ronin |
4 |
feb 14, 2010 Svar av Christian Vik |
Aquair 100 fra AmpairHei Jeg vurderer å kjøpe en slik: http://www.boost-energy.com/ampair/products_product4.asp med sett for "heis-i-riggen"-vindgenerator. Er… Startet av magnar |
1 |
jan 30, 2010 Svar av Jon-Håkon Hageli |
Sorgenfri Volvo pentaby pederok on 21 Dec 2007, 11:27 Vil på det sterkeste advare mot Volvo Penta motor, iallefall av eldre årgang, når man skal på langtur. Re… Startet av Peder O. Krogh |
1 |
apr 6, 2009 Svar av Trond Hjertø |
På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.
© 2023 Opprettet av Sorgenfri.
Drives av